Motionistroning

Det her er for dig som leder efter et hyggeligt og sjovt fællesskab og et sted at komme i form. Motionistroning byder på roning på mange niveauer og her er både plads til dig, som ønsker en sjov måde at komme i form på og dig, som ønsker at deltage i konkurrencer.

Rammerne på motionistholdet er meget frie og du er i den grad selv med til at sætte dagsordnen og der er mange forskellige aktiviteter i både vinter- og sommersæsonen.

Om sommeren har vi lange og korte ture i ind- og udland, herunder op til vores sommerhus i Jørgensø. Hver tirsdag og torsdag aften har vi ‘rovagt’, hvilket betyder at medlemmer kan møde op uden tilmelding og så arrangerer vi både efter ønsker, niveau efter bedste evne.

Om vinteren har vi fælles romaskine-træning hvor du - udover at komme i rigtig god form - også lærer teknik, så du er klar til at gå på vandet, når foråret banker på igen.

Derudover har vi en mængde sociale arrangementer - ofte sammen med resten af klubben.